onsdag 26 mars 2014

Paint och andra ting =)

Ja fy fan vad länge sedan det var jag skrev här... Det har berott på flera anledningar. Ena är att jag trodde det skulle vara kul att skriva ofta på min nya blogg men så var det tydligen inte, även att det är väldigt hippt. Att skriva blogg alltså... Hur ska jag kunna skriva en bok eller två om jag inte ens klarar av att skriva några jävla blogginlägg var och varannan dag? Jaja, ju fick jag ju fingret ur röven så att säga...

Förra inlägget handlade om studentmat, det innan det var en liten tävling, vilket egentligen inte skulle sluta med en lovad present. Min första tanke var att jag skulle skicka min vänstra socka eller högra efter en eller två jobbdagar. Men så vart det för seriöst så jag fick ju skicka en seriös vinst till min syster nere i Göteborg.

Idag så hade jag en liten prat med Solis. Hon/han heter egentligen något helt annat, men jag vet inte om hon kanske vill vara anonym på min kända blogg. Jag frågade om hon ville se mina målningar jag gjort i paint. Hon sade nej... Mitt förslag var att göra en hemsida och posta mina tavlor men eftersom jag har en blogg så går det ju utmärkt att posta de här, eller hur? Så nedan så kommer mina gamla och nya målningar som jag har lagat, de som är väldigt gamla finns inte med, för de är ju otroligt gamla. (Sådanna seriösa som jag inte har kvar och sådana som jag inte minns..)

Innan bilderna så har jag lite viktigt att berätta. Den 22/3 så blev min själsfrände 26 år gammal. Den 24/3 Så blev min lilla son Elliott 1 år gammal. Och idag den 26/3 så blev jag och Karin 1 år gamla. Underbar vecka.

Jag har även en till sak att erkänna. Jag kommer inom kort tid sluta på mitt nuvarande jobb. Med så kort tid som imorgon eller dagen därpå. (3 månaders uppsägningstid). Jag har idag 3 alternativ till andra jobb, de 3 andra alternativen väntar på mina svar. Ja eller Nej såklart. Jag har väldigt svårt att bestämma mig vad jag ska välja, alla verkar så bra. Och allt vad det nu innebär. 2 av alternativen är helt nya för mig. Jag kanske ska avslöja i nästa inlägg. Men 1 av alternativen är i Bodø, och de andra 2 alternativen är i Lofoten. (Karin och jag är fortfarande tillsammans). Det jag kommer att välja kommer att bli varandes i 3.5 - 4år. Vilket är lååång tid för mig. OKEJ, över till mina målningar/tavlor! (De är inte i åldersordning)






Ballon head (En man med ballong som huvud)

Color rabbit (en kanin med olika fäger)


Creep (Creep)


Differente (Vi är olika, men lika)


Vinstbeskrivning.... INTE KONST! (inte konst)


Melty Mickey (liten mus, smältande ost och en rosa sperma med ett öga(gjord igår))


Mirror chicken (grön höna/kyckling som ser sig själv i spegelen)


Pirate (ett skäpp med en full katt och snoppflaggor (till Seamus))


Rabbits (en liten namnvits)


Rainbow face (ett regnbågsansikte)


Ski (en imitation av f.v Hampus, Jag & Cönnta i sälen)


Smokey tomaoe (En tomat som rökt lite för mycket morot)


Tuff tuff (ett tåg på en räls?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar