lördag 6 januari 2018

Ryck i tarmen

Sådär.

Nu har jag har inte skrivit någonting på ca 2,5 år. Då kände jag att det ändå kanske kunde var dags för något nytt i ett litet inlägg. Kanske jag blir mer aktiv 2018 ? Kanske inte. Det får framtiden avgöra. 
Men man kan iallafall konstatera att jag nu har bloggat i sedan 2009 ? och ännu är jag varken känd eller tjänar en peng. Även om det kanske nu inte var min poäng. Men jag har ju iallafall många följare att underhålla... 

Idag har jag jobbat på THN och så eftermiddagsplinkat på ena av gurorna. Har kört lite Ebba grön och Dia psalma. Det är trevligt. Det är inte var dag det blir gamla goda punken på plinken.

Har även fått upp den igen. Alltså fått upp kontakten med en gammal kamrat. Vi har nu inte setts på säkert 4 år. Kanske 4 år var att ta i men vem räknar dagar? Vi möts snart igen. Om inte mindre än i April så far vi på en Finlandskryssning tillsammans vilket ska bli duktigt trevligt. 3:e punkbåten som arrangerats.  "Close-up båten 22" på Silja line Galaxy med 23 korta timmar punk.


Line-up:
Asta kask
Dia psalma
Mimikry
Gatans lag
Skumdum
Troublemakers
Total Egon och den intre okrestern
Vrävarna 
Slöa knivar

Daniel blev dagens inspiration som även gav mig ett ryck. Han fick mig att inse att jag faktiskt också har en blogg att skriva i med massa läsare som väntar på ord. Men den som väntar på något gott...
Här är länk till bubben;  http://farsansform.blogg.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar