fredag 17 januari 2014

Bodø

Jag ville bara göra ett litet inlägg innan jag somnar på soffan. Jag gick nyss på dass för att kissa lite. Självklart så stod jag upp, för det är så killar kissar. Innan kisset kom så var det vågor i toaletten. Jag hade inte spolat ännu så det var inte därför det kom till vågor. Det är blåsigt ute. Inget speciellt, men vinden leker och viner i knutarna. Där är svaret. Det är därför det är vågor i våran toalett, förhoppningsvis tillsammans med våra grannars. Jag kan tänka mig att när det är storm ute, då kanske det blir små gulliga tsunamis som dansar där (En tsunami kommer ju dock inte till pga blåst. Så där överdrev jag).

Enligt norrmän så är Bodø Norges mest blåsigaste stad. Där bor jag. I Bodø. <3


Detta är min vän Francis Pérez.
Mer känd som, Puta, Frank & Franco.
Imorgon så möts vi igen, då ska vi krama varandra.
Jag ska nämligen till Svolvær för att besöka min son Elliott.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar