söndag 12 januari 2014

Svensk1 föds...


Jag är så jävla seg på att skriva inlägg. Kanske för att jag är så jävla seg på att skriva inlägg? Det är väl svaret. Träligt... Jag tycker det är kul att skriva lite, men jag orkar inte skriva sånt meningslöst skit. Fast det blir det väl endast ändå. Jag skriver ju inget viktigt som politik och sånt trams. Kanske detta blir en liten jävla dagbok helt enkelt.. Öhh. Jag vet inte än, vi får se hur ofta jag kommer skriva och vad jag kommer att skriva. 

Från första början så hade jag tänkt att jag skulle sammanfatta de resor jag gjort. Alltså notera under resans gång och sedan skriva av mig när jag är hemma. Detta funkade jätte bra sedan det gått ett helt år till och jag har bara hunnit med att skriva om första turen på Svalbard. Också att jag från första början hade tänkt att skriva bara på engelska för att jag har väldigt många internationella vänner. Det är nog inte så många av dom som kommer att läsa denna skit ändån. Så jag skriver tydligen på svenska istället. 

Så bloggen från första början skulle handla om resa. Det kanske fortfarande kommer att vara utgångspunkt. Sedan så tänkte jag att jag skulle blanda in mat och musik också. För det tycker jag är lite intressant också. Kunna kanske dela med mig av recept och musik. Både eget, andras och blandat. Lite tips och trix kanske. Ööhh.. JA! 

Så kom jag på idag att jag kanske skulle bara lägga upp bilder, för jag tar tydligen lite bilder på mobilen. Så kan jag dela med mig. Då blir det väl som instagram. Vi får se. Jag kan bjuda på en bild till en start!

Elliotts första jul. God jul.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar