torsdag 23 januari 2014

Syskonen med de 3 R.

Det kommer bli svårt för mig att ta emot besökare i framtiden. Det är för att jag jobbar väldigt mycket. Hela veckan så... Det kommer bli omöjligt. Men när jag är pensionist så går det superbra. För då jobbar jag inte. Då är jag ju ledig. Inte för att någon vill komma på besök heller.

Så om du skulle vara på genomresa här i Bodø så ber jag dig googla hotell eller dylikt. Eller välja en annan resrutt, eller familj. Detta inlägg är speciellt inriktat på en person. En person i min gamla klan? En person min familj?? Eller är det en syster??? Är det min syster???? Är det den äldre?????  Älskar dig<3

Detta inlägget är tillägnat till en av mina systrar. Till den äldre. Men det kommer även att beröra en annan syster. Den yngre... Älskar dig också <3 Den systern mitt i mellan nämndes inte här. Men jag älskar dig också <3

Rebecca, Ronja, Remil & Relena

Till syskonen med de 3 R;
En dag är vi alla gamla och grå, om livets vindar nu låter det ske. Livets vindar har skördat och skördar fortfarande människor vi älskar, eller inte älskar. Jag är bortom räckhåll för er, men jag önskar att vi kunde vara närmre. Jag vet och jag känner att ni alla någon gång behövt eller behöver mig där. Kanske för att slå någon på käften, kanske för att trösta eller kanske för den kärlek som jag inte har haft där till hands. Jag har behövt er till minst lika mycket och till samma saker. Syskon. Det är vad vi är. Det förblir vi. Det är vad vi kommer att dö som. Även om vi inte kommer att ses snart så älskar jag er. Mina tre små smultron <3



    Ensam kväll den 24/1 - 14


    Hyllning till Påskharen efter påsk 2013

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar