måndag 13 januari 2014

Ny bil, nytt drama.

Hej alla, alla och alla läsare. Idag är första gången jag spenderat fem siffror på en bil. Bilen är leveransklar imorgon, förhoppningsvis då tvättad och så. Jag kan inte förstå det redigt. Men jag är faktiskt lite kär i bilen, jag är supertaggad och glad. Väldigt uppspelt, jag beter mig faktiskt som en femåring känns det som (fråga Karin).

Jag har aldrig brytt mig så här mycket om en bil förut, eller materiella ting i helhet. Jag vet inte om jag bryr mig så mycket nu heller. Men jag vill bara sitta där i våran (nya) Volvo och trycka på alla knappar.

Jag har haft fem bilar. Jag har behandlat dem som bilar ska behandlas. Som bilar! De första bilarna jag hade bodde jag i stort sätt i. Jag hade bakluckan full med kläder och skit. Jag städa dem aldrig. Man fann helt enkelt allt i dem. Sedan träffade jag Karin, som hade bil. Jag blev med på att betala försäkring och skatt och så. Så det vart ju min bil också. Om någon är intresserad av att veta en lista på de 5+1 bilar som jag haft så kan jag skriva ned en liten lista;

Volvo 740, Saab 9000, Audi 100, Volvo 240 & Saab 900 + Suzuki Baleno.

Den bilen vi köpte idag kanske jag kunde ta att avslöja imorgondagens inlägg. "Shit vad intressant. Jag bara måste veta. Jag ska typ följa dig" känsla nu på mina läsare? Om inte, kommentera gärna.



Denna bild är på min vän Fredrik Johansson.
Han är mer känd som Ronald eller Fredda.
Här delar vi en öl i hans lilla lya i Västervik. 
Jag har döpt denna bild till "Den ljuvliga November 2012"
Piss Punk och Penis Meet 4 ever <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar