Ät en fiskgratäng. Det är både nyttigt och gott. Servera den gärna med färskt rivna morötter och äpplen och en klick sylt. Och inte vilken sylt som helst. Utan lingonsylt såklart...
Och för en ännu mer optimal smakupplevelse så kan du hälla lite smält smör över gratängen.. Det gör ännu mer susen... Vi hade inte smör. *LeDsEn GuBbE*
Det första inlägget i år från min nya Lenovo yoga. Superförnöjd med den och ångrar ingenting. Den har ju både touchscreen och internet om man vill. Det enda var bara att det tog lite tid att rensa den andra på ting och tang som var "sparbart". Det blev mestadels texter av mig och även massa covers. Så jag tänker att jag bjuder på den första texten jag öppnar.... Det blev dokument nämnd "1" och det innehöll texten;
"I have some news for you, you stole my heart and broke it in two"
Här kommer även en färsk dagsfärsk bild på våran lilla pinne. Pinnen har blivit stor nu och så. Luktar lite unket och smular ganska så lätt. Kanske snart dags för nya löv eller pension. Vad tycker du?
Det kommer bli svårt för mig att ta emot besökare i framtiden. Det är för att jag jobbar väldigt mycket. Hela veckan så... Det kommer bli omöjligt. Men när jag är pensionist så går det superbra. För då jobbar jag inte. Då är jag ju ledig. Inte för att någon vill komma på besök heller.
Så om du skulle vara på genomresa här i Bodø så ber jag dig googla hotell eller dylikt. Eller välja en annan resrutt, eller familj. Detta inlägg är speciellt inriktat på en person. En person i min gamla klan? En person min familj?? Eller är det en syster??? Är det min syster???? Är det den äldre????? Älskar dig<3
Detta inlägget är tillägnat till en av mina systrar. Till den äldre. Men det kommer även att beröra en annan syster. Den yngre... Älskar dig också <3 Den systern mitt i mellan nämndes inte här. Men jag älskar dig också <3
Rebecca, Ronja, Remil & Relena
Till syskonen med de 3 R;
En dag är vi alla gamla och grå, om livets vindar nu låter det ske. Livets vindar har skördat och skördar fortfarande människor vi älskar, eller inte älskar. Jag är bortom räckhåll för er, men jag önskar att vi kunde vara närmre. Jag vet och jag känner att ni alla någon gång behövt eller behöver mig där. Kanske för att slå någon på käften, kanske för att trösta eller kanske för den kärlek som jag inte har haft där till hands. Jag har behövt er till minst lika mycket och till samma saker. Syskon. Det är vad vi är. Det förblir vi. Det är vad vi kommer att dö som. Även om vi inte kommer att ses snart så älskar jag er. Mina tre små smultron <3